Vaša korpa je trenutno prazna!
Politika reklamacija
Ova stranica definiše uslove i postupak podnošenja reklamacije u vezi sa proizvodima kupljenim putem sajta AutoZona.co.rs, kojim upravlja firma Inside Out, Atinska 18/12, 34000 Kragujevac, PIB: 109178690, MB: 63988154.
Reklamacije rešavamo u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije.
Reklamacije rešavamo u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije.
01. Pravo na reklamaciju
Kupac ima pravo da izjavi reklamaciju na kupljeni proizvod u slučaju:
nesaobraznosti proizvoda (oštećenje, neispravnost, neodgovarajući proizvod)
neisporučene ili pogrešne robe
kvarova u garantnom roku, ako garancija postoji
Rok za podnošenje reklamacije zbog nesaobraznosti je 2 godine od datuma kupovine, osim ako nije drugačije naznačeno.
nesaobraznosti proizvoda (oštećenje, neispravnost, neodgovarajući proizvod)
neisporučene ili pogrešne robe
kvarova u garantnom roku, ako garancija postoji
Rok za podnošenje reklamacije zbog nesaobraznosti je 2 godine od datuma kupovine, osim ako nije drugačije naznačeno.
02. Način podnošenja reklamacije
Reklamaciju možete podneti na sledeće načine:
E-mailom: office@autozona.co.rs
Poštom: Inside Out, Atinska 18/12, 34000 Kragujevac
Telefonom: +381 65 321 72 33 (savetodavno, nije zvanični način)
Preporuka: U e-mailu navedite sledeće informacije:
Ime i prezime
Broj porudžbine
Datum kupovine
Kratak opis problema
Fotografiju oštećenja (ako je moguće)
E-mailom: office@autozona.co.rs
Poštom: Inside Out, Atinska 18/12, 34000 Kragujevac
Telefonom: +381 65 321 72 33 (savetodavno, nije zvanični način)
Preporuka: U e-mailu navedite sledeće informacije:
Ime i prezime
Broj porudžbine
Datum kupovine
Kratak opis problema
Fotografiju oštećenja (ako je moguće)
03. Postupak rešavanja reklamacije
Po prijemu reklamacije:
Potvrđujemo prijem reklamacije u roku od 1 radnog dana
Odgovaramo na reklamaciju najkasnije u roku od 8 dana
Rešavamo reklamaciju u roku od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu
Potvrđujemo prijem reklamacije u roku od 1 radnog dana
Odgovaramo na reklamaciju najkasnije u roku od 8 dana
Rešavamo reklamaciju u roku od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu
04. Mogućnosti rešavanja reklamacije
U skladu sa zakonom, kupac ima pravo da izabere jednu od sledećih opcija:
Besplatna popravka proizvoda
Zamena proizvoda novim, ispravnim
Odgovarajući popust
Raskid ugovora i povraćaj novca
U slučaju vraćanja novca, sredstva se vraćaju istim putem kojim je kupac izvršio uplatu, osim ako nije drugačije dogovoreno.
Besplatna popravka proizvoda
Zamena proizvoda novim, ispravnim
Odgovarajući popust
Raskid ugovora i povraćaj novca
U slučaju vraćanja novca, sredstva se vraćaju istim putem kojim je kupac izvršio uplatu, osim ako nije drugačije dogovoreno.
05. Troškovi i slanje
Troškove vraćanja proizvoda u slučaju opravdane reklamacije snosi AutoZona.co.rs.
U slučaju neosnovane reklamacije, proizvod se vraća kupcu o njegovom trošku.
U slučaju neosnovane reklamacije, proizvod se vraća kupcu o njegovom trošku.
06. Izuzeci
Pravo na reklamaciju ne postoji u slučajevima kada je:
kvar nastao neadekvatnim korišćenjem, nestručnom ugradnjom ili fizičkim oštećenjem od strane kupca
protekao garantni/zakonski rok
proizvod vraćen bez originalnog pakovanja i fiskalnog dokaza o kupovini (ako je primenljivo)
kvar nastao neadekvatnim korišćenjem, nestručnom ugradnjom ili fizičkim oštećenjem od strane kupca
protekao garantni/zakonski rok
proizvod vraćen bez originalnog pakovanja i fiskalnog dokaza o kupovini (ako je primenljivo)
07. Kontakt
Za dodatne informacije u vezi sa reklamacijama:
AutoZona.co.rs
Inside Out
Atinska 18/12, 34000 Kragujevac
Email: office@autozona.co.rs
Telefon: +381 65 321 72 33
AutoZona.co.rs
Inside Out
Atinska 18/12, 34000 Kragujevac
Email: office@autozona.co.rs
Telefon: +381 65 321 72 33